.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعریف و تمجید جالب یک مدیر از مشایی

محمدحسين برزين ـ رييس هيأت مديره‌ي شركت نمايشگاه‌هاي‌ ميراث فرهنگي و گردشگري ـ‌ همراه مديرعامل اين شركت، در خبرگزاري دانشجويان ايران حضور يافت و در نشستي، ضمن پرداختن به جايگاه گردشگري ايران، از چالش‌هاي مربوط به تبليغات ايران در بخش گردشگري سخن گفت.

برزين در اين نشست كه با حضور مديرعامل و اعضاي گروه فرهنگي ايسنا برگزار شد، گفت: ايسنا معتبرترين و كم‌حاشيه‌ترين رسانه در كشور به‌شمار مي‌آيد كه همواره با حفظ امانت و صادقانه به انتشار اخبار پرداخته است كه اگر با اين رويكرد به فعاليت خود ادامه دهد، بيش از گذشته موفق خواهد ‌شد.

او كه اكنون مديرعامل گروه هتل‌هاي هما نيز است و فعاليت خود را در ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها از زمان رياست اسفنديار رحيم‌مشايي در سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آغاز كرد، در ادامه‌ي اين گفت‌وگو اظهار كرد: از زمان رياست مشايي در سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، صنعت گردشگري كه به طبقه‌ي خواص تعلق داشت و بيش‌تر سفرها نيز خروجي بود، در سبد خانوار ايراني قرار گرفت و نگاه جدي به سفر ايجاد شد.

او تأكيد كرد: گردشگري در دوره‌ي رياست آقاي مشايي به صنعت تبديل شد، اگرچه ضعف و كمبود بسيار است، ولي مهم اين است كه نگاه ما به گردشگري تغيير كرده است.

برزين گفت: مشايي، تراز نويني از روشنفكري ديني را درس مي‌دهد، يعني يك پديده‌اي است كه به عمق تاريخ نقب مي‌زند، از نهضت سبز فاطمي آغاز و از نهضت سرخ حسيني عبور مي‌كند و به نهضت سفيد علوي مي‌بالد و نگاهش را براساس فرهنگ انتظار كه عمده‌ي شاخص‌هاي آن نفي باورهاي غلط، روشنفكري، اميد‌بخشي و اميد به فرداي روشن است، تعريف كرده است.

او ادامه داد: امروزه هر كاري كه در عرصه‌ي توانمندي‌هاي ايران، نه فقط گردشگري در همه‌ي زمينه‌هاي علمي انجام شده، اميدبخش است و نشان‌دهنده‌ي توانايي ماست. اگر دقت كنيد همين حالا در زمينه‌هاي نانو، فناوري هسته‌يي، سلول‌هاي بنيادين و هوا و فضا قله‌هاي رفيعي را فتح كرده‌ايم. در واقع، عَلَم «نهضت توليد علم» را از حدود هفت هشت سال پيش مقام معظم رهبري بلند كردند و حالا پس از گذشت پنج شش سال، دستاورد‌هاي آن حاصل شده است.

برزين بيان كرد: اكنون نگاه اميدبخش و با نشاطي وجود دارد كه بيان مي‌كند، ايران به‌عنوان ام‌القراي كشور‌هاي اسلامي بايد بتواند در تمام زمينه‌ها پيشرفت كند و پرچم ظهور را در اين جهان به اهتزاز درآورد. وقتي اين نگاه باشد، آن را به تمام زمينه‌ها مي‌توان تسري داد.

برزين در اين نشست به تشريح فعاليت‌هايي كه شركت نمايشگاه‌هاي ميراث فرهنگي و گردشگري در پنج سال گذشته انجام داده است و ضعف‌ها و مشكلات تبليغات و بخش نمايشگاه‌هاي بين‌المللي پرداخت كه مشروح اين گفت‌وگو به‌زودي منتشر مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.